Marketing Blog: 2007. október

Szeretettel köszöntelek a Marketingben Érdekeltek Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 586 fő
  • Képek - 121 db
  • Videók - 59 db
  • Blogbejegyzések - 1258 db
  • Fórumtémák - 309 db
  • Linkek - 140 db

Üdvözlettel,

Marketingben Érdekeltek Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Marketingben Érdekeltek Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 586 fő
  • Képek - 121 db
  • Videók - 59 db
  • Blogbejegyzések - 1258 db
  • Fórumtémák - 309 db
  • Linkek - 140 db

Üdvözlettel,

Marketingben Érdekeltek Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Marketingben Érdekeltek Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 586 fő
  • Képek - 121 db
  • Videók - 59 db
  • Blogbejegyzések - 1258 db
  • Fórumtémák - 309 db
  • Linkek - 140 db

Üdvözlettel,

Marketingben Érdekeltek Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Marketingben Érdekeltek Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 586 fő
  • Képek - 121 db
  • Videók - 59 db
  • Blogbejegyzések - 1258 db
  • Fórumtémák - 309 db
  • Linkek - 140 db

Üdvözlettel,

Marketingben Érdekeltek Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Régebbi hírek

Még régebbiek 

MARKETING klub hírei - 2007. október

 A legolcsóbb marketingeszköz

16 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás

4IDeov zdguykbjdfya, [url=http://vupwpjwrjdob.com/]vupwpjwrjdob[/url], [link=http://owmozbljjwss.com/]owmozbljjwss[/link], http://icltxdnctjyc.com/

 Az 50 millió Ft-os kérdés...

16 éve | [Törölt felhasználó] | 1 hozzászólás


?Melyik marketingeszköz lenne a legjobb a cégemnek??
?Gábor, mit szólsz ehhez a reklámajánlathoz? Elfogadjuk, vagy ne??
?Kaptunk egy rendkívüli lehetõséget, de nem tudom, hogy éljünk-e vele??


Mirõl is árulkodnak ezek a kérdések?


Számomra arról, hogy a legtöbb kisvállalat marketingje reaktív. Tudod, hogy szükséged van marketingre.

Látod, hogy körülötted a piac reklámoz.

De te mit tegyél? Sajtóhirdetés? Banner? Reklámlevél, szórólap? Melyiket is válaszd?

Utolsó hozzászólás

M Imre üzente 15 éve

Ma már vannak olyan cégek, akik figyelembe veszik az adott cég minden egyes jellemzőjét, és a rendelkezésre álló pénzösszeget is. Ez alapján javaslatokat tesznek. S ezekből lehet választani. Ennek mindig így kellett volna történnie. Mostanában a gerilla reklámmal és a sokkoló hatású hirdetésekkel operálnak egyes cégek, reklámügynökségek. Éppen ma olvastam A BBDO által készített köztéri plakátról, a meleg felvonulással kapcsolatosan. Valószínűleg visszavonatják.
Az egyik legjobb reklám a névjegy, igaz nem olcsó. Nekem még vannak 15 évvel ezelőtti reklámügynökséges és céges névjegyeim.

Tovább 

 

 Telefonos ügyfélszolgálatok

16 éve | [Törölt felhasználó] | 1 hozzászólás


A kilencvenes években majdnem az összes brit telefonos ügyfélszolgálatot kiszervezték Indiába.

A cégek spóroltak a dologgal, tehát nyilván mindenki boldog, igaz?

Nem éppen. A gyatra szolgáltatásról szóló hírek, az érdeklõdés és a tudás hiányát felrovó panaszok és a nyelvi nehézségek az õrületbe kergették a hívókat, a sajtó pedig jó ideig lovagolt a dolgon.

Az ügyfélszolgálatokat most százasával telepítik vissza Nagy-Britanniába ? és ezt számos cég hangsúlyozza is a hirdetéseiben.

Utolsó hozzászólás

M Imre üzente 15 éve

Olvastam, hogy egy magyar srác vezető lett indiai telefonos cégnél és az indiaiak előbb felhívják őt, ha nem tudnak valamit. Mikor még ő is telemarketinges volt és felfigyeltek akcentusára...a másik fél ideges lett, de amikor megmondta, hogy magyar...megnyugodtak. Mire jó az őszinteség :)

Tovább 

 Apple Genius Bar

16 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás


Elromlott a számítógép? A szerelõ lényegében azért fog szakszavakkal dobálózni, hogy legyen mire hivatkozva annyi pénzt elkérnie.

De hát van más választásod, hogy ismét hozzáférhess az adataidhoz? Te nem tudod megjavítani.

És itt jön a képbe az Apple Genius Bar. Az ötlet? Sétálj be egy boltba, és vidd magaddal a kütyüdet is! Fogj egy kávét, huppanj le egy szakember mellé, aki ránéz a problémádra, és elmondja, mit lehet tenni.

Ha egyszerû baja van, még a helyszínen ingyen meg is javítja.

Tovább 

 http://vqgiejmrbeav.com/

16 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás

drujOj ttvciuefqscu, [url=http://dgxbgcwchvui.com/]dgxbgcwchvui[/url], [link=http://whlugwssyfxq.com/]whlugwssyfxq[/link], http://pqjualsozwvl.com/

 A rejtélyes parfümhasonlat

16 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás

A parfümipar egyik nagy alakja, Charles Revson, a Revlon társalapítója mondta egyszer: ?A gyárainkban parfümöt állítunk elõ, de a boltjainkban önbizalmat árulunk.? (?Aha, szóval erre gondolt a kedves szerzõ!?)

Bizony, pontosan ez a fajta logika tesz érdekessé egy bemutatkozást, és ez teszi sokkal hatásosabbá a reklámüzenetedet.

Mivel? Azzal, hogy nem az elvárható választ adja, hanem meglep.

Azzal, hogy nem "konzervválaszt" ad, nem tevékenységet kommunikál, hanem végeredményt: elõnyt, ígéretet oszt meg a másikkal!

Tovább 

 Figyelem-felkeltés

16 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás

POZICIONÁLÁSTÁMOGATÁS


Ugye emlékszel, hogy a marketing egyik legnagyobb célja különbözõként, másként beállítani a cégedet, hogy a piac számára kiemelkedj, egyértelmû legyen, hogy miért téged válasszanak? Ha ígéretben, elõnyben gondolkodsz, két oka is lesz annak, hogy más leszel, hogy jobban az elõtérbe kerülsz. Ezt a marketinget, megközelítést kevesen alkalmazzák. A legtöbben el sem kezdik: ?Futárcégem van.? Vagy elkezdik, de nem viszik rendesen végig a gondolatot: ?Futárcégem van, gyorsaságot kínálunk.? Hiszen ez még csak tulajdonság, nem elõny!

Tovább 

 Segítség! Tolvaj!

16 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás

AUTÓFELTÖRÉS?


Ha a bélyegzõt ? akár más tárgyakkal együtt ? az autójából lopták el (ez az egyik leggyakoribb lopás), még akkor is hívjon rendõrt, ha a kocsiban nem esett jelentõs kár! Lehet, hogy sokára fognak megérkezni, de megéri kivárni. Elõször is: az autó biztosítási ügyintézése is kedvezõbb (az önrésze csak 10%, alsó összeghatár nélkül, nem pedig a Casco biztosításban meghatározott összeg), másodszor az intézkedõ rendõr ujjlenyomatot vesz az ön autójáról: máris van egy fontos azonosító, ha a bélyegzõvel valaki visszaél.

Tovább 

 Így is lehet: YORKIE

16 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás

Az 1976-ban piacra dobott Yorkie csokoládét férfiaknak tervezték. Messze volt a széptõl?

Kimondottan ronda volt és darabos. Az évek során sikeres kampányokban népszerûsítették, kamionsofõrök és építõmunkások képeivel.

A kilencvenes évek közepén aztán a márkát ? erõsen megosztó ? reklámkampánnyal frissítették fel.

Egy kutatás ugyanis azt hozta ki, hogy a Yorkie-nak kizárólag férfiaknak szóló csokinak kellene lennie.

A ?Nem lányoknak!? szlogen az egész országot megnevettette, a feministákat pedig dühödt szólamokra sarkallta: az õrület odáig terjedt, hogy kitiltották a Yorkie-t egy vasútállomásról.

Tovább 

 Így is lehet: MARMITE

16 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás

A britek népszerû, élesztõalapú, barnás szendvicskrémjének története a harmincas években indult.

A kilencvenes évek végén mégis elfáradt a márka, és egyre láthatatlanabbá vált az üzletek csurig pakolt polcain ? különösen a ?Marmite, a haverom? kampány után.

Ekkor újragondolták a stratégiát, és egy zseniális kutatást folytattak le.

A Marmite ízvilága ugyanis igen markáns, és kiderült, hogy egy csomó ember egyszerûen utálja. Az ?Imádd vagy gyûlöld!? szlogenre alapozott új kampány ezután arra összpontosított, hogy õszintén beszélt a termékrõl.

Tovább 

 Wow I must confess y

16 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás

Wow I must confess you make some very trncahnet points.

 I was drawn by the h

16 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás

I was drawn by the hostney of what you write

 d6rfclf6k, hogy vett

16 éve | [Törölt felhasználó] | 1 hozzászólás

d6rfclf6k, hogy vette9tek a fe1radse1got e9s digitalize1lte1tok Tame1s szolge1latait. Ne9he1ny felve9telem nekem is mvgean. Bizonye1ra van olyan is, ami itt nem szerepel.Isten e1ldja meg munke1tokat e9s ime1itokat.SzeretettelGyf6rgy

Utolsó hozzászólás

Nagy Zoltán üzente 14 éve

Alapvetően jó a felvetés, amit egy kicsit tovább finomítanék.
Ehhez fel kell tenni a kérdést, kinek szól az a bizonyos weboldal? Mert ha a „szakmának”, azaz a vetélytársakna, akkor sokan a dizájnt is segítségül hívják, „hadd mutassuk meg a konkurenciának, ki a legény a gáton” alapon. Hadd pukkadjanak az irigységtől, hogy a mi weboldalunkon van csili – villi, konfetti, brillanti, minden ami szem szájnak ingere. Csak sajnos ezek a típusú weboldalak, csak egyvalakinek hoznak bevételt, a webkészítőnek.
A dizájn igen is nagyon fontos, de a látvány csak az első benyomás, ami megnyugtatja a látogatót, hogy nem egy „gagyi” helyen jár, tehát ne forduljon sarkon azonnal, még mielőtt bele nem olvasott a fő üzenetbe.
A további maradás, vagy átklikkelés a következő 7 – 15 másodperc alatt dől el.
Azok a látogatok, akik határozott céllal érkeztek, -és üzleti szempontból csak ők a fopntosak, nem a bámészkodók,- azok a „problémájukra” keresnek megoldást!
Tehát a szövegnek nagyon nagy szerepe van abban hogy 7 – 15 másodperc alatt meggyőzze a látogatót, hogy jó helyen jár, és hogy itt még érdemes időt áldozni a keresésre.
Tehát a jó weboldalnak három lábon kell állni, és ebből bármelyik hibás, borul az egész!
Hiába találják meg a keresők, és jó a szöveg, ha gagyi a dizájn, azt mondják, „Úr istén!”....és menekülnek.
Hiába jó a dizájn, jó a szöveg, de senki nem találja meg!
De az se nyerő, ha szuper a dizájn, megtalálják, de blőd a szöveg, lásd a több ezer példát.... Így senkinek nem ad el, pedig ez lenne a weboldal fő feladata hogy ügyfeleket hozzon!

Nagy Zoltán
www.nagyszeru.hu

 Nyomtatott reklám

16 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás

MpGxcQ uohhcdzzhpmb, [url=http://gkikxcbbhapo.com/]gkikxcbbhapo[/url], [link=http://ywmwbikstkno.com/]ywmwbikstkno[/link], http://ehvsuumegjbk.com/

 Mit szeretnél eladni?

16 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás

Mást árulsz, mint gondoltad!

(2007.07.01.)
Nem az az érdekes, hogy mit gyártasz, hanem az, mire megy vele a fogyasztód



(Szerzõ: Wolf Gábor)


Ha megkérdezik: mit árul a céged, lehet, hogy bármennyi ideje is vagy az üzletben, mégis rossz választ adsz. És ez nem fog segíteni a marketingedben sem.

Gyorsteszt: mit válaszolnál, ha megkérdezném: mivel foglalkozik, mit kínál a céged? Ha olyan vagy, mint a többiek (akiktõl az ilyesmit tanuljuk, úgyhogy csak semmi pirulás!), akkor a válaszod valami ilyesmi lesz: ?Nyílászárókat forgalmazunk.? ?Csapatépítési tréningeket.? ?Piackutatással foglalkozunk.? ?Munkavédelmi eszközöket árulunk.? Nos, hasonlít?

Tovább 

 A vásárlók és te

16 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás

Szeresd vásárlódat!

(2007.07.01.)
A márkaérzés mûvésze



(Szerzõ: Alex Poulson)

?A héjkezelõ adatbázis megsérült, nem található vagy 1192- es hiba.? Micsoda? Én csak egy CD-t akartam írni. Mi az a héjkezelõ adatbázis? Hol kellene lennie, ahol most nincs? És miért 1192?

Mindannyiunkkal megtörtént már, hogy vadonatúj számítógépünk vagy laptopunk hirtelen önálló életre kelt, minket pedig a tehetetlenség érzése kerített hatalmába. Nem is csak a bosszúságról van szó, van itt valami sokkal fontosabbról is.

Tovább 

 Fontos tippek...

16 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás

A csodafegyver

(2007.06.01.)
A sok ötlet és ajánlat közül hogyan döntsd el, hogy a cégednek melyik marketingeszköz hozza a legtöbb hasznot?

(Szerzõ: Wolf Gábor)

A marketing elsõ számú célja, hogy folyamatosan termelje az új ügyfélpalántákat a cégednek. Minden egyéb másodlagos. És ehhez mi kell? Marketingkampány. Olyan, amely ? ha már választani kell ? inkább rendszeres, mint jó. Ma egy olyan stratégiai marketingmódszert ismerhetsz meg itt, ami minden cégre érvényes.

Tovább 

Ha répát termelsz, miért hirdetsz a rókáknak?

(2007.06.01.)
Kutass, tervezz, válaszolj!

(Szerzõ: Alex Poulson)

A multik halálra rémültek, hogy az olcsó megoldás ? az egy kaptafára készülõ globális hirdetések özöne ? többé nem menti meg õket. Ez a változás valóságos áldás a kisebb vállalkozásoknak. Õk személyesebben tudják megközelíteni fogyasztóikat ? szórakoztathatják és lelkesíthetik õket, miközben éppen az õ kérdéseikre adnak válaszokat.

Tovább 

Pecsétes titkok- 2. RÉSZ

(2007.07.01.)
Ha lába kelt a bélyegzõnek



(Szerzõ: Horváth Attila)

Lássuk, mi történik, ha magát a pecsétet ? ellopják!



Ha bélyegzõje elveszett, vagy ellopták, semmiképpen ne ijedjen meg! Lesz ugyan néhány teendõje, de a törvény mindenképpen ön mellett áll. Az elsõ és legfontosabb: értesítsen minden olyan személyt és szervezetet, akik és amelyek öntõl bélyegzõvel hitelesített iratokat kaptak vagy kaphatnak. Közölje velük, hogy a bélyegzõ elveszett, adja meg az eltûnés pontos idõpontját, és írásban ? ez fontos!

Tovább 

Pecsétes titkok

(2007.06.01.)
Szigorúan ellenõrzött nyomatok



(Szerzõ: Horváth Attila)

Mitõl hiteles egy irat? Szeretjük azt hinni, hogy a bélyegzõtõl. Pedig nem, illetve nem csak attól. Pecsételni azonban mindenképpen érdemes: ha jó bélyegzõt helyesen használunk, az nemcsak biztonságos, hanem kis méretéhez képest felbecsülhetetlen marketingértéke is van.
Bélyegzõkészítõként sok mindennel találkoztam már, így azt mondom: hiteles az, amit kézzel aláírtak. Ha van rajta pecsét, az nagyon jó, hivatalosabbnak látszik, de nem feltétlenül biztonságosabb.

Tovább 

 Az ügyfelek

16 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás

Az ügyfélpanasz kezelésének öt törvénye

(2007.09.01.)
A reklamálás az elégedettség jele! Kezelje is úgy!

(Szerzõ: Gulyás Gabriella)

Az általam ismert vállalkozások többsége sokáig úgy vélekedett, hogy a vevõi elégedettség abban nyilvánul meg, ha ügyfele, megrendelõje nem reklamál. Amikor azonban felmértük a visszatérõ vagy átajánló vásárlók arányát, és valakinél negatív trendet mutatott ki a statisztika, be kellett látnunk: mégis jobb, ha valaki panaszkodik, mint ha szó nélkül hátat fordítana nekünk.

Tovább 

 Multi-level marketing (MLM)

16 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás

A multi-level marketing (MLM) ? gyakran nevezik network marketing néven is ? egy nem hagyományos értékesítési forma. Néhol többszintû értékesítésnek vagy hálózati kereskedelemnek fordítják.

Az MLM rendszer lényege, hogy az értékesítés személyesen és több szinten történik. A rendszer lényegében egy független termékforgalmazókból álló hálózat, mely a terméket vagy szolgáltatást közvetlenül ? direkt módon ? juttatja el a fogyasztókhoz.

Tovább 

 A marketing történetéről

16 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás

A fogyasztók szokásainak, preferenciáinak...stb. minél alaposabb megismerése, feltérképezése elsõsorban a vállalat marketing szakembereinek a feladata. Számos olyan közismert történet létezik, amikor a vásárlók viselkedésének ismerete révén egy vállalkozás nagy profitra vagy komoly piaci részesedésre tett szert. A vállalatokról szólva már hangsúlyoztuk az érintettekkel való kommunikáció fontosságát. Ebben a fejezetben pedig részletesen is megismerkedünk a marketing céljával, funkciójával.

Tovább 

 Mi a marketing?

16 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás

1. Mi a marketing?

A marketing tevékenység kialakulása, fejlõdése, szerepe az üzleti életben és atársadalomban. A marketing fogalma.A marketingeszközök csoportosítása, a marketing-mix fõbb tevékenységei.

A marketing koncepció lényege, szerepe az üzleti életben és a társadalomban

2. A piac és a verseny

A piac fogalma, a piaci versenyhelyzet.Piac-szegmentáció, a szegmentálással kapcsolatos követelmények,szegmentációs ismérvek meghatározása. A pozícionálás.A piacok megismerése.

Tovább 

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu