Szeretettel köszöntelek a Marketingben Érdekeltek Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Marketingben Érdekeltek Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Marketingben Érdekeltek Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Marketingben Érdekeltek Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Marketingben Érdekeltek Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Marketingben Érdekeltek Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Marketingben Érdekeltek Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Marketingben Érdekeltek Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
POZICIONÁLÁSTÁMOGATÁS
Ugye emlékszel, hogy a marketing egyik legnagyobb célja különbözőként, másként beállítani a cégedet, hogy a piac számára kiemelkedj, egyértelmű legyen, hogy miért téged válasszanak? Ha ígéretben, előnyben gondolkodsz, két oka is lesz annak, hogy más leszel, hogy jobban az előtérbe kerülsz. Ezt a marketinget, megközelítést kevesen alkalmazzák. A legtöbben el sem kezdik: „Futárcégem van.” Vagy elkezdik, de nem viszik rendesen végig a gondolatot: „Futárcégem van, gyorsaságot kínálunk.” Hiszen ez még csak tulajdonság, nem előny! Miért lesz nekem jó az, hogy gyorsak? Hogyan lesz jó? Mi lesz a következménye? Ezért aztán a bróker nem jól kamatozó részvényeket árul. Hanem gyarapodó vagyont!
TARTOZNI VALAHOVÁ
Nekünk, embereknek, fontos szempont, hogy tartozzunk valahová, vállaljunk közösséget a többiekkel, akikkel szimpatizálunk, akikkel egy brancs vagyunk. Éppen ezért szeretünk kategóriákban beszélni: ő felsőközép-osztálybeli, a másik bölcsésztípus, a harmadik vállalkozó. Skatulya, skatulya, skatulya. Fontos az is, hogy könnyen megértessük magunkat másokkal, minél világosabban tudjunk válaszolni, különösen, ha először találkozunk valakivel. „Pénzügyes vagyok az X cégnél.” „Plakáthelyeket árusítunk.” „Van egy kisgép- kölcsönzőnk.” Ismert, azonosítható kategóriák. A másik gyorsan ráismer – és gyorsan el is felejti!
(forrá: Üzlettárs)
|
|
Gulybán Barnabásné 2 hete új blogbejegyzést írt: Karácsonyi pénzeső!
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!