Marketing: A rejtélyes parfümhasonlat

Szeretettel köszöntelek a Marketingben Érdekeltek Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 587 fő
  • Képek - 121 db
  • Videók - 59 db
  • Blogbejegyzések - 1258 db
  • Fórumtémák - 309 db
  • Linkek - 140 db

Üdvözlettel,

Marketingben Érdekeltek Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Marketingben Érdekeltek Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 587 fő
  • Képek - 121 db
  • Videók - 59 db
  • Blogbejegyzések - 1258 db
  • Fórumtémák - 309 db
  • Linkek - 140 db

Üdvözlettel,

Marketingben Érdekeltek Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Marketingben Érdekeltek Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 587 fő
  • Képek - 121 db
  • Videók - 59 db
  • Blogbejegyzések - 1258 db
  • Fórumtémák - 309 db
  • Linkek - 140 db

Üdvözlettel,

Marketingben Érdekeltek Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Marketingben Érdekeltek Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 587 fő
  • Képek - 121 db
  • Videók - 59 db
  • Blogbejegyzések - 1258 db
  • Fórumtémák - 309 db
  • Linkek - 140 db

Üdvözlettel,

Marketingben Érdekeltek Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

A rejtélyes parfümhasonlat

16 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás

A parfümipar egyik nagy alakja, Charles Revson, a Revlon társalapítója mondta egyszer: „A gyárainkban parfümöt állítunk elő, de a boltjainkban önbizalmat árulunk.” („Aha, szóval erre gondolt a kedves szerző!”)

Bizony, pontosan ez a fajta logika tesz érdekessé egy bemutatkozást, és ez teszi sokkal hatásosabbá a reklámüzenetedet.

Mivel? Azzal, hogy nem az elvárható választ adja, hanem meglep.

Azzal, hogy nem "konzervválaszt" ad, nem tevékenységet kommunikál, hanem végeredményt: előnyt, ígéretet oszt meg a másikkal!

Te milyen eredményt ígérsz?

(forrás: Üzlettárs)

Címkék:

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu