Szeretettel köszöntelek a Marketingben Érdekeltek Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Marketingben Érdekeltek Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Marketingben Érdekeltek Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Marketingben Érdekeltek Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Marketingben Érdekeltek Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Marketingben Érdekeltek Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Marketingben Érdekeltek Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Marketingben Érdekeltek Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Az 1976-ban piacra dobott Yorkie csokoládét férfiaknak tervezték. Messze volt a széptől…
Kimondottan ronda volt és darabos. Az évek során sikeres kampányokban népszerűsítették, kamionsofőrök és építőmunkások képeivel.
A kilencvenes évek közepén aztán a márkát – erősen megosztó – reklámkampánnyal frissítették fel.
Egy kutatás ugyanis azt hozta ki, hogy a Yorkie-nak kizárólag férfiaknak szóló csokinak kellene lennie.
A „Nem lányoknak!” szlogen az egész országot megnevettette, a feministákat pedig dühödt szólamokra sarkallta: az őrület odáig terjedt, hogy kitiltották a Yorkie-t egy vasútállomásról.
Erre persze azonnal ráugrott a média. Három hónap leforgása alatt 20%-kal nőttek az eladások – ahogy azoknak a nőknek a száma is, akik csak azért majszoltak Yorkie-t, hogy bosszantsák a környezetükben levő férfiakat...
(forrás: Üzlettárs)
|
|
Gulybán Barnabásné 3 hete új blogbejegyzést írt: Szeretnél fejlődni és közben pénzt keresni?
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!