Szeretettel köszöntelek a Marketingben Érdekeltek Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Marketingben Érdekeltek Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Marketingben Érdekeltek Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Marketingben Érdekeltek Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Marketingben Érdekeltek Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Marketingben Érdekeltek Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Marketingben Érdekeltek Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Marketingben Érdekeltek Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
„Melyik marketingeszköz lenne a legjobb a cégemnek?”
„Gábor, mit szólsz ehhez a reklámajánlathoz? Elfogadjuk, vagy ne?”
„Kaptunk egy rendkívüli lehetőséget, de nem tudom, hogy éljünk-e vele?”
Miről is árulkodnak ezek a kérdések?
Számomra arról, hogy a legtöbb kisvállalat marketingje reaktív. Tudod, hogy szükséged van marketingre.
Látod, hogy körülötted a piac reklámoz.
De te mit tegyél? Sajtóhirdetés? Banner? Reklámlevél, szórólap? Melyiket is válaszd?
És aztán jön egy ügyes médiaügynök egy visszautasíthatatlan ajánlattal a helyi újságtól, a sárga oldalaktól vagy egy szakmai portáltól, és a cégvezető rábólint: „Végre kipipálhatjuk a marketinget! Mi is reklámozunk, mint a nagyok, körülbelül ennyit is szántam marketingre, végre le van kötve, nincs vele több gond!”
Erre mondják a vadászpilóták, hogy „boldogan hal meg”.
Tudniillik úgy, hogy nézel hátrafelé megnyugodva, hogy az ellenség már sehol, el is mosolyodsz – miközben nem veszed észre, hogy a géped épp egy sziklafalnak csapódik…
De akkor hogyan válasszon marketingstratégiát egy cégvezető?
(forrás:Üzlettárs)
|
|
Gulybán Barnabásné 2 hete új blogbejegyzést írt: Szeretnél fejlődni és közben pénzt keresni?
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Telefonos ügyfélszolgálatok
Új lehetőség
Ingyenes marketing tippek, ingyenes eBook és mp3 hanganyag ajándékba!
Hogyan építsünk vállalkozásunk mögé marketing gépezetet?