Szeretettel köszöntelek a Marketingben Érdekeltek Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Marketingben Érdekeltek Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Marketingben Érdekeltek Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Marketingben Érdekeltek Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Marketingben Érdekeltek Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Marketingben Érdekeltek Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Marketingben Érdekeltek Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Marketingben Érdekeltek Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Számos tanulmány igazolja, hogy a
vásárlás előtti döntések meghozatalában fontos szerepet játszanak az
érzelmek. Az Emotions Radart pontosan azért fejlesztették ki, hogy a
marketingesek fel tudják térképezni az internetező fogyasztók a termékekhez,
szolgáltatásokhoz való viszonyulását, magatartásást.
A német Fraunhofer Intézet munkatársai a jövő héten megrendezésre
kerülő CeBIT kiállításon fogják bemutatni az általuk csupán Online
Emotions Radar-nak nevezett megoldást, melynek az a lényege, hogy az alkalmazás felismeri és kielemzi a különböző weboldalakon hátrahagyott
bejegyzéseket, és kategorizálja azokat. A felhasználók "általában" (Magyarországon jelenleg ez még kevésbé jellemző)
véleményezik a termékeket, szolgáltatásokat az online naplókban és a
termék-fórumokon. Az interneten lévő bejegyzéseket a marketingesek figyelik,
és következtetéseket vonnak le azokból.
Az alkalmazás olyan kérdésekre adhat választ, mint:
-Hol beszélnek a termékeiől a weben?
-Hogyan értékelnek bizonyos termékeket a fogyasztók?
-Az említett termékek mely tulajdonságait emelik ki többnyire?
-Milyen negatív vélemények hangoznak el a termékkel kapcsolatban?
Forrás:honliner.hu
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!