Szeretettel köszöntelek a Marketingben Érdekeltek Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Marketingben Érdekeltek Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Marketingben Érdekeltek Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Marketingben Érdekeltek Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Marketingben Érdekeltek Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Marketingben Érdekeltek Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Marketingben Érdekeltek Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Marketingben Érdekeltek Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ezt a témát [Törölt felhasználó] indította 17 éve
Mi alapján döntesz, amikor vásárolsz?Fontos a márkanév? Vagy inkább az árát nézed?
Hozzászólások eddig: 4
Varga András üzente 15 éve
Szia! Olvastam a hozzászólásodat, meglepődtem amikor az üdítőhöz értem, nézd meg a következő videót, lehet, hogy Te is lemondasz róla! www.kangenhirek.hu
NAGY MARCAIKA üzente 15 éve
Szépen kérem olvassa el a cikket!bizzom abban,hogy a joisten hozzám vezérli a joembereket és segitenek megmenteni a családot...zambomarika32@citromail.hu
M Imre üzente 16 éve
A műszaki cikkeknél fontos a bevált márka, a garancia vagy jótállás. Valamint nálam az is, hogy a cég mekkora szeletet tudhat be magának a világpiacon. Példa: a phillips és a jvc nem tud igazán elegendő összeget fordítani a fejlesztésre, hiszen nem túl nagy a piaci szegmensük, melyből bevételüket új know how-ra fordítanák, valamint előfordult hajdanán az is, hogy Minolta700 fényképezőgépemmel nem találtam magyarországi szervízt, mert nem létezett ilyen.
A termékeknél fontos az alapanyag és összeszerelés minősége. Fontos a kiszolgálás minősége és az, hogy a késöbbiekben mennyire hallgatják meg esetleges problémáimat. Kis, lakóhelyhez közeli barkácsboltokban egész jó dolgokat ki lehet fogni, jó minőségben. És tanácsot is adnak. Az ár is nagyon fontos, azonban igyekszem olcsón jót vásárolni, sajnos a magyar termékeket nem sikerült elég jól bereklámozni (marketing), valamint sajnos egyes márkacsoportoknak, például a Magor, nem igazán jó a minőségük.
Egyes üzleteket gyakran látogatok, szimpátia és ár alapján is. És mosópornál is fontos a jó minőség, mert a ruha is pénzbe került. A marketing szerintem akkor ér célt, ha a cégek valamiennyit egészségesen be is tartanak az ígéretekből. Fontos volna viszont még több energiát fordítani a fogyasztók védelmére (is).
[Törölt felhasználó] üzente 17 éve
Attól függ, mit vásárolok. Ha műszaki cikkről van szó, akkor fontosnak tartom a márkáját is - még a mobiltelefonnál is -, szerintem aki kocsit vesz , az is ragaszkodik ahhoz a típushoz, amit megbízhatónak tart.Viszont ha élelmiszerekről van szó, akkor nem biztos, hogy az alapján vásárolok, hanem figyelembe veszem az árát is. Bár vannak olyan dolgok, amikhez ragaszkodom: pl. mosópor, üdítő, ilyesmi.
Gulybán Barnabásné 3 hete új blogbejegyzést írt: Szeretnél fejlődni és közben pénzt keresni?
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Új hozzászólás